Beoordelingen van Turquoise Leeuwarden

Recente recensies

4.0
Else
gisteren

Wij hadden 2 grote en 1 kleine kapsalon besteld. Deze waren prima en goed vullend. Voor wat betreft de groente is 1 bakje voor 3 maaltijden te weinig. 3 kleinere bakjes groente was beter geweest. Helaas ontbrak het blikje drinken. Verder heerlijk gegeten!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

lotte
26 juli 2021

We hadden een kapsalon zonder kaas besteld maar er zat wel kaas op en dat is ons nu 3 keer overkomen.

R.Broersma
24 juli 2021

Snelle levering en weer erg lekker

M.S. Boersma
23 juli 2021

Altijd goed! Mooi op aangegeven tijd gebracht. Top!

Prins
22 juli 2021

Vriendelijke bezorger. Het eten was echt heerlijk. We bestellen zeker weer .

Ben
22 juli 2021

Was weer lekker snel, en altijd lekker!

Erwin
14 juli 2021

Werd keurig gebeld over een wijziging in de bestelling en kreeg daar een blikje Cola voor. Wederom enorm genoten van broodje kip doner en de kapsalon. Voor mij de nummer 1 van Leeuwarden.

Boelhouwee
12 juli 2021

altijd lekker!! kwaliteit is uitstekend!!

Geke Hoekema
11 juli 2021

Alles prima! Lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerben Dijkstra
10 juli 2021

Altijd goed en vriendelijk. Mijn zoon had besteld maar een verkeerde tijd aan gegeven. Heb het kunnen annuleren en kon het als tegoed later een bestelling plaatsen. Deden ze niet moeilijk over. Werd goed geholpen

Jokevanderschaafboers
9 juli 2021

Top

Henk liezenga
9 juli 2021

Die ene saus zat deze keer niet bij de bestelling die extra besteld was.

Daniël
7 juli 2021
Gerben Dijkstra
4 juli 2021
Henry
4 juli 2021

Eten kwam drie kwartier te laat. Als goedmaker baklava en extra blikje cola gekregen. Aardig. Maar een belletje was ook fijn geweest.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Doeke
4 juli 2021

het eten was weer super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Geke Hoekema
4 juli 2021
MS
4 juli 2021
Frank
2 juli 2021
Jacob Dijkstra
30 juni 2021

De beste die er is 😀! Altijd vers bereid, goede porties. Deze keer moest ik het helaas zelf ophalen maar ook dat is gelijk opgelost. Vanaf nu kunnen we het gewoon weer bestellen en thuis laten bezorgen! Dikke 10 voor de service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erwin
27 juni 2021

Snelle bezorging, vriendelijke bezorger en wederom weer een superheerlijk broodje doner kip kebab. Top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N
27 juni 2021

Er stond bij het bestellen, dat je bij de toelichting moest zetten of je patat of rijst wilde heb ik gedaan 1 met rijst en 1 met patat gevraagd. Vervolgens krijg ik 2 met patat en niet mijn gratis blikje cola er bij. Het was dus jammer dat de bestelling niet klopte maar het vlees was wel lekker

Leo
26 juni 2021

Alles was weer Top! Super vriendelijke bezorger! Geweldi!!

fruitema
24 juni 2021

ik vond het een enorme tegenvaller , het was onze eerste bestelling slappe friet, koud vlees en gesmolten kaas die al weer hard en koud was , ik heb de maaltijd opgewarmd in de magnetron , om toch warm te eten , en toen ik dacht ik eet de salade op ,zat er een haar tussen me tanden blond dus zeker niet van 1 van ons in het gezin ik heb uiteindelijk 9 x gebeld om een oplossing te krijgen en op (ijdele) hoop voor een reactie , de telefoon was of in gesprek of werd niet opgenomen , wat dus als resultaat heeft deze reactie van onze kant , al met al een bar slechte ervaring leuk dat jullie een punten systeem hanteren voor als je meerdere bestellingen doet , maar op deze wijze mag je de punten houden de bezorger krijgt 3 sterren waarom ... omdat ons adres niet het makkelijkste is je rijd er gauw aan voorbij .toch vond hij ons , mijn complimenten. (voor de duidelijkheid: compliment voor de bezorger, het eten was echt volstrekt waardeloos).

anton fredriksz
23 juni 2021

Smaakte heerlijk...!

Astrid Dijkstra
21 juni 2021

Het eten was heerlijk en bezorging top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Onbekend
19 juni 2021

Top

Evelyn Haringsma
19 juni 2021

Heerlijk gesmaakt ...snel bezorgt...!!

Meijer
13 juni 2021
Aldert
10 juni 2021

Eten was heerlijk Maar de pizza waren niet erg warm meer Verder top

K.H.
10 juni 2021
Mk
8 juni 2021

Tweede keer vergeten ingrediënten toe te voegen, het deeg was niet gaar deze keer, een pakje salami erin en de olijven vergeten, terwijl de vorige keer de pizza zo perfect was! Erg teleurgesteld, hopelijk de volgende keer weer tevreden kan zijn..

Jelte Feenstra
3 juni 2021

Lekker eten. Voor herhaling vatbaar.

Anja
3 juni 2021

Koud eten na 2 uur, ook lag alles door elkaar

Richard
1 juni 2021

De pizza en het brood zagen er veelbelovend uit toen we deze uitpakten en de smaak en hoeveelheid was prima. Sterke tegenvaller was het echter dat ik een stuk(je) plastic van een zak of iets dergelijks tegenkwam in het deeg van de pizza. Weet niet of jullie het deeg zelf maken, maar de deegmaker/producent hierop aanspreken!!! Dit mag natuurlijk absoluut niet voorkomen en was een grote domper op de verder prima bestelling.

Peter IJsbrandij
31 mei 2021

Eten was zeer goed en de bezorging was op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fdassen
31 mei 2021

Op tijd en lekker warm heerlijk. PRIMA

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bas
30 mei 2021

Goed eten, grote portie en snel thuisbezorgd!

Melissa
29 mei 2021

Ik had heel lullig 1 min voor sluitingstijd nog eten besteld. Maar desondanks ons eten wellicht als laatste nog moest worden bezorgd was het nog goed warm, vers en lekker. Had mijn excuses aan de bezorger aangeboden voor de late bestelling maar hij reageerde nog heel vrolijk en vriendelijk! Mijn complimenten hiervoor! Bedankt

Jeffrey
28 mei 2021

Goed eten super !!

J.
26 mei 2021
Ralph
25 mei 2021

bestelling 19:40 geplaatst , uiteindelijk kwam de bestelling 2 uren later pas , zonder een telefoontje van joh het is druk het kan wat langer duren . toen de bezorger kwam ging deze eerst naar verdieping 2 en 3 , daarna ging deze weer naar buiten toe , vervolgens weer aanbellen , terwijl zowel tijdens bestelling en in het appartement in de lift duidelijk aangegeven staat welke verdieping ik woon. Het eten was qua smaak goed maar qua warmheid kon dit beter . verbeterpunt voor de volgende keer : laat je gasten/klanten weten als het lang gaat duren , en mocht er onduidelijkheid zijn over het adres of verdieping vraag het nogmaals zodat het niet nog eens 10 minuten duurt voordat de bezorger de deur gevonden heeft .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tineke Kruidhof
24 mei 2021
Nn
24 mei 2021

Het eten kwam ruim anderhalf uur later dan dat ik besteld had.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob
17 mei 2021
Jannie
15 mei 2021

Mooi op tijd en lekker

Willem v/d meij
13 mei 2021

Normaal nooit klachten! Maar helaas de bestelling van vandaag zat geen frisdrank bij en vorige keer dat ik extra donor besteld had, kreeg ik het in een bakje oid en nu zat het er niet bij...al met al wel lekker gegeten hoor!

Asha
12 mei 2021

Meestal bestel ik bij jullie concurrent. Maar de laatste keren was t echt niet lekker. Dus vandaag bij jullie besteld. En we zijn allemaal verrast hoe lekker het was. Kwaliteit en smaak.. perfect. Lekker veel salade ook. Helemaal top. En voortaan bestel ik weet bij jullie.

Slag
11 mei 2021

Duurde lang .. maar goed. wat we niet gewend zijn is dat het broodje erg weinig kip bevatte. En geen groenten 🤷‍♀️

Bosma
9 mei 2021

Snelle levering, vriendelijke bezorging. Erg lekker gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

jemoeder
8 mei 2021

fk slecht

Jannie
1 mei 2021

Super lekker en op tijd👍

Ma
1 mei 2021

Wrap was heel hard...is al de tweede keer. Bezorgen en managen hiervan is lastig, lijkt me goed dat er een andere aanpak komt. Ik werd wel keurig gebeld dat het eten later komt.

Mano
30 april 2021

Koud bah Bezorger raced ook met grote snelheid in je woonwijk dus pad op voor je kinderen

Rianne
28 april 2021

Verkeer bestelling bezorgd. Mijn bestelling was 1x kapsalon 1× doner kip 1× Turkish pizza zonder en ik kreeg 2x Turkish pizza 1x kapsalon

Gerben
27 april 2021

We hadden een turkse pizza deze was rijk gevuld en was op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

anoniem
19 april 2021

heerlijke goedgevulde vismixpizza! een echte aanrader. op tijd en warm bezorgd!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marc
12 april 2021

Weer super geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M Ophof
10 april 2021

Het duurde wel even voor het eten er was maar de kwaliteit maakt alles goed, lekkere kapsalon en de grote losse bak kebab is ruim voldoende om er twee dagen van te eten.

Leo
10 april 2021

Was weer helemaal Top!!

Frank
6 april 2021

Altijd goed

Jo
5 april 2021

Prima weer, bezorging iets langer dan normaal.

S Mogen
2 april 2021

Top!

Thijs
1 april 2021
Gymoon & Iris
31 maart 2021

Heerlijk kapsalon gegeten. Op tijd geleverd door een vriendelijke man en nog goed warm. Voor herhaling vatbaar. Fantastisch!

AS
31 maart 2021
petra
27 maart 2021

het was weer heerlijk zoals ik altijd bij jullie gewend ben.. Bedankt maar weer voor het bezorgen zodat ik dan niet hoef te koken ..

Draaisma
24 maart 2021

Gevraagd om de groente en sausen appart er bij te doen dit helaas (weer) niet gedaan. Het broodje urban overload was eerder een broodje uit de sloot. De groente en sausen wel op het broodje de knoflooksaus droop er vanaf en van andere smaken was dan ook niets meer te proeven.

Draaisma
24 maart 2021

Gevraagd om de groente en sausen appart er bij te doen dit helaas (weer) niet gedaan. Het broodje urban overload was eerder een broodje uit de sloot. De groente en sausen wel op het broodje de knoflooksaus droop er vanaf en van andere smaken was dan ook niets meer te proeven.

E.
20 maart 2021

Het was heerlijk! We hadden een aantal dingen aangegeven, omdat dit niet op het formulier kon. Heel erg goed gedaan, super bedankt hiervoor!!

Genieten
18 maart 2021

Vriendelijke bezorger en respecteerd de Corona maatregelen en eten was goed warm en zag er verzorgd uit

Bosma
18 maart 2021

Heerlijk eten! Goede service. Op tijd geleverd. En omdat er iemand jarig was ook nog toe gezongen. Echt geweldig. Twee vrolijke bezorgers.

Zafran
17 maart 2021

Good as always fast delivery and lekker kapsalon👍

Kapsalon
13 maart 2021

Wel lekker zoals anders maar het was lauw en lang moeten wachten. Verschilt heel veel per keer.

R.T
12 maart 2021

Was zoals gewoonlijk weer heerlijk. Pizza kon wat warmer maar heerlijk en ruim voorzien van gewenste toppunt. Pra

Dorothe
11 maart 2021

Super lekker en goede service

Rosa
11 maart 2021

Eten is altijd heerlijk!

Sven
8 maart 2021

Was helemaal aangebrand. Dus heb de helft weg moeten gooien was niet lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reiding
7 maart 2021

Heerlijke broodjes Doner en een snelle bezorging

JvL
7 maart 2021
Kamstra
3 maart 2021

Top! Kebab, kapsalon en pizza waren allemaal heerlijk en goed op temperatuur! De bezorger kwam zelfs nog even terug om Het blikje cola te brengen die hij eerder had vergeten

Faber
2 maart 2021

Heerlijke kapsalon !

Dirkje Poelstra
28 februari 2021

Alles was heerlijk, bedankt.

Roos
28 februari 2021

Goede service, vriendelijk personeel en lekker eten. Een aanrader en een dikke 10 plus!

Tineke
27 februari 2021

Was heerlijk. Mooi op tijd ook en warm. .

Danny de jong
27 februari 2021

Toppers was lekker

Maaike
26 februari 2021
Boonstra
26 februari 2021
Zuiderveld
25 februari 2021

Eten was weer fantastisch ga zo door.

Tineke
23 februari 2021
Tjitze
21 februari 2021

Heerlijk eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jack
21 februari 2021
Suently
21 februari 2021

Optijd en perfect gemaakt.

Andrew
17 februari 2021

Als altijd: prima eten, correcte en zeer vriendelijke bezorger. #aanrader

John
15 februari 2021

Prima en heerlijk eten. Bezorging is gewoon een drama. Of verkeerd adres of te laat.

Marianne
14 februari 2021

Was warm en lekker

Reinder
13 februari 2021

Top bestel hier altijd heerlijke gerechten

Niya
7 februari 2021

Al meer dan 10 jaar de beste pizza en de pizza is gemaakt met verse bodem geen kant en klare rotzooi. De groentes altijd vers en lekker en de broodjes doner zijn ook heerlijk met lekker Turks brood en de saus zijn mijn kinderen gek op. Zeker een aanrader en altijd super vriendelijke bezorgers. Top!!!!

Jelle
31 januari 2021

Het eten is van hoge kwaliteit. De smaal is goed en het is vers. Alleen de bezorging kan beter.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marc
30 januari 2021

Perfect verzorgd

Paulo De Tiege
29 januari 2021

Vriendelijke en professionele dienstverlening, en uiterst smakelijk eten. Zeer aan te raden!

Singh
23 januari 2021

Toppers!!!

Tineke
21 januari 2021

Goed.

Jacqueline
18 januari 2021
Anoniem
18 januari 2021

De lekkerste pizza's en zeer vriendelijk personeel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tineke
18 januari 2021

Top. Was geweldig. Qua bezorgen qua eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
17 januari 2021

Altijd lekker en bezorging is ook altijd optijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mickey De Wit
17 januari 2021

Echt heeel lekker!!

pascal
12 januari 2021

goed, snel en netjes gebracht

Rene
11 januari 2021

Waardeloos, 2 uur wachten op 2 Turkse Pizza's en niet even bellen dat het zo lang duurt en toen ze bezorgd werden was het ook nog koud. Ik ga hier nooit weer iets bestellen. Het excuses was, ja het is druk door Corona, hoezo Corona het is al vanaf maart 2020 Corona ben je daar dan nog niet op ingespeeld?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anneke
11 januari 2021
Singh
11 januari 2021

Heerlijk gegeten zoals altijd zeker een aanrader als je van een lekkere pizza houd!😍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Louw van Duinen
10 januari 2021

Vond het heel netjes dat er even gebeld werd dat de bestelling wat later kwam door de vele bestellingen op dat tijd stip. Klasse

postma
5 januari 2021

eten is goed maar na ongeveer 2 uren krijgen is wel erg lang maar als nog wel erg lekker

R.G
2 januari 2020

Was heel lekker.

Lekker
2 januari 2020
Pesie
31 december 2020

Was goed geregeld

Tineke Kruidhof
27 december 2020

Goed......niks op aan te merken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arnold
27 december 2020

Warm ontvangen en het smaakte goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Loes Venema
25 december 2020

de producten en de service zijn uitstekend

Mo
23 december 2020

Eten kwam super snel aan. Was nog heerlijk warm en lekker. Normaal krijg je slappe natte friet. Bij turq heb ik dat nooit gehad. Heerlijke broodjes. Niks om op aan te merken. Tevens besteld via de website (ipv thuisbezorgd ) Via eigen website ging het toch sneller en makkelijker. Vind de website van turq erg overzichtelijk en duidelijk. Medewerkers, bedankt!!!

Thirza
21 december 2020

Kwam bestelling afhalen, altijd vriendelijk personeel, bestelling op afgesproken tijd klaar, goed verpakt dus nog lekker warm toen ik thuis kwam. En zoals altijd heerlijk van gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

EJM
20 december 2020

Kwartier later dan afgesproken, €0,75 voor 7 extra patatjes is wel beetje duur.....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjane
20 december 2020

Koud en patat slap en meer dan uur over de afgesproken tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tineke
18 december 2020

Was heerlijk. En op tijd.

Ikke
12 december 2020

Duurde 1,5 uur voordat het er was. Zonder bericht er over. Voortaan even klanten inlichten als het druk is

Anoniem
10 december 2020

Bestelling werd alweer 30 minuten later bezorgd.

Kloetstra
9 december 2020

Goed zeergoed..lekker van gegeten heeerlijk

Roeland
9 december 2020

Het was een half uur later dan gepland, maar het eten was prima. En helaas kom ik bij het uitpakken erachter dat er wederom geen coca cola bij zit, maar cola zero. Dat was wel een grote teleurstelling...

Charmayne
6 december 2020

Gisteren besteld. 2 kapsalons. Toen ik belde hoe lang het nog duurde was de bestelling al weg, na een uur nog geen eten. Weer gebeld en na 2 uren te wachten kwam het meer koud dan lauw aan heeft ze een nieuwe bestelling gemaakt. Paar blikjes drinken gekregen maar deze kwaliteit zeker niet gewend! Had ook een kindje die op het eten wachtte en pas om 21.10 kon eten..

Monique
5 december 2020

Voor ons de eerste, maar ook gelijk de laatste x dat we hier bestellen. Ruim van te voren besteld, maar nog kwam het 20 minuten later dan afgesproken tijd. Vervolgens was de bestelling niet compleet en erg natte, kleffe patat. Voor ons niet weer

Bettie
5 december 2020

Ik had online besteld en de bezorgtijd gezet op 19.30 uur. Rond die tijd werd ik door jullie gebeld, dat het niet ging lukken vanwege de drukte. Het zou een kwartier later worden. Heel erg attent vond ik dat. Helaas werd mijn eten pas rond 20.15 uur gebracht. Ik had liever een reële tijd doorgekregen tijdens het telefoontje.

G.
27 november 2020

Kebab was niet warm en we moesten bijna 2 uren op de bestelling wachten (was geen zondag)

Kali
23 november 2020
Poelstra
22 november 2020

Alles prima, smaakte heerlijk en keurig op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ron
22 november 2020

Het was waarschijnlijk erg druk, hierdoor pas naar minuten bezorgd en eten was afgekoeld.

Jacqueline
19 november 2020
Carla
18 november 2020

Beetje trage bestelling. Jammer. Maar wel erg lekker 😄

E.G.
16 november 2020
Henk
15 november 2020

Lekkere shoarma, beetje laat bezorgd vanwege drukte maar daarover netjes gebeld. Dikke prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjan
15 november 2020

Prima eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

John Raskeyn
15 november 2020

Voor de 2e keer in 1 week staat de bezorger bij een verkeerd adres. Een adres die ik niet heb opgegeven. Gaat deze onfatsoenlijke gast ook nog brutaal een discussie aan met de klant. Bestelde klopte overigens ook niet🤷🏽‍♂️

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angela
15 november 2020

Bezorging prima op tijd. Was de eerste keer dat hier bestelde. Ik vond het broodje erg droog en de patat zo slap als wat. Voor mij niet nog een keer.

Tineke Kruidhof
13 november 2020

Niks op aan te merken.

Magda Daniels
10 november 2020

Het eten voor onze personeel lunch was op tijd klaar, netjes ingepakt en lekker.

Ellen
8 november 2020

Top. Zeer makkelijk te bestellen. En een super snelle levering. Heerlijk gegeten. Ga zo door

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bastiaan Z
8 november 2020

Nette bezorger, lekker gegeten. Ga zo door!

John
6 november 2020

Stond bij een verkeerd adres, die ik niet heb ingevuld.

Louw van Duinen
5 november 2020

Ze belden als ze ook eerder mochten bezorgen. En de kapsalon was heerlijk

Berend botje
4 november 2020

Normaal heerlijk eten hier, maar deze keer werden ik en me vriendin beide direct ziek na het eten van een halve pizza..

Dirkje Poelstra
2 november 2020

Alles was prima, heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frits
1 november 2020

Iets later bezorgd ivm drukte, geen probleem het eten was weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
1 november 2020

Vond dit echt turqousec onwaardig tijdje er niet besteldt zeer matig normaal altijd goed maar de calzone turguoise niet

Tjitze
30 oktober 2020

Heerlijk en lekker warm eten ,is voor herhaling vatbaar

Svs
25 oktober 2020

supersnel bezorgd maar amper vlees en erg verbrand

Moniek
24 oktober 2020

Koud en heel lang gewacht op het eten meer dan 2 uurtjes

De Jong
23 oktober 2020

Duurde erg lang (uur te laat) de smaak maakte het dan wel weer helemaal goed. Super aardige bezorger, dumpje omhoog voor de bezorger dan ook :)

Melinda
18 oktober 2020

De hoeveelheid was goed, maar zat weinig smaak aan de döner kip en aan de knoflooksaus. 1 bakje knoflooksaus en 1 bakje rode saus is te weinig voor 2 döner kip menu's. Ook het beetje sla smaakte apart, dus niet lekker. Weggegooid. De baklava vond mijn dochter wel lekker. Al met al hoge verwachting gehad, maar teleurgesteld hierin.

Doeke
17 oktober 2020

het was deze keer niet zo lekker dan anders

S.m
16 oktober 2020
R.T
12 oktober 2020

Heerlijke pizza's deTonno had iets teveel uien. Prima op temperatuur en zeer vriendelijke bezorging en op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Zz
11 oktober 2020
Henk
11 oktober 2020

Prima, op tijd bezorgd zoals afgesproken. Niks mis mee. En lekker...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Veltman
10 oktober 2020

Bezorging te laat

Thijs
7 oktober 2020
Bas
7 oktober 2020

Gister avond kapsalon besteld de patat was oud en al meerdere keren gebakken kwam rauw vlees tegen normaal zeik ik hier niet over maar ben de hele nacht ziek geweest en over gegeven ik bestel hier niet meer

Mickey
6 oktober 2020

Broodjes kip kebab helemaal top. De patat was echt te lang te gebakken mag echt veel korter.

Cindy
4 oktober 2020

Helaas werd pas na 2 uren onze bestelling bezorgd. Toen ik na 1,5 uur belde gaf de jongen aan dat de scooter stuk was, helemaal niet erg en super vervelend voor de jongen, maar had ons dan even gebeld om dat te zeggen. Het was zaterdag, druk, regen. Natuurlijk snappen we dat het langer duurt. Eten was ondanks dat het bijna koud was toch lekker. Volgende keer beter, nooit eerder een slechte ervaring gehad met Turqouise. Kan gebeuren dus:)

Marcel jager
3 oktober 2020

Bestelling was laat en mijn broodje kip kebab was koud , de kapsalon was wel goed, En het blikje sinas ontbrak . Beetje jammer allemaal

Dan Constantin
2 oktober 2020

Heerlijke maaltijden, goed warm en top bezorging.

Bottma
27 september 2020

Eten is heerlijk zoals altijd Maar wat ik wel erg jammer vind is dat als ik extra bij bestel zoals patat of kaas dat ik dat er niet eens bij hen gekregen ook bij onze kapsalon aangegeven knoflook saus er bij te willen is ook niet mee gegeven......

de Boer
27 september 2020

Drama. Het eten was gewoonweg niet lekker. Ook werden er geen sauzen, groentes en gratis blikje cola bijgeleverd. Gebeld, maar het was ‘te druk’. Het kon nagestuurd worden maar dat duurde dan nog wel een half uur. Bijzondere etenstent. Wij bestellen er niet meer.

Geke Hoekema
21 september 2020

Prima allemaal, behalve jullie app, die blijft zwart🥴

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Thijs
16 september 2020

Top

hennie
16 september 2020

kwaliteit goed,bezorging keurig op tijd.

R.T
14 september 2020

Levering conform afspreek. Temperatuur, smaak en kwaliteit prima. Bestelling werd door een vriendelijke dame gedaan. Al met al zeer te spreken over Turquoise. Toppertje.

Frank
14 september 2020

Top

Ray
14 september 2020

Voor de tweede keer zat er geen drinken bij, de patat was slap, het broodje shoarma klef kortom een dikke flop. Ik bestel niet weer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peters
13 september 2020

Snel en goed. Toppie

P. Bruinsma
12 september 2020

Lekker eten, goed op temperatuur. Precies op afgesproken tijd bezorgd door een vriendelijke bezorger.

Onbekend
8 september 2020

Super goed eten z!!!!

Orhan Yildiz
5 september 2020

Heerlijke kapsalon met ayran!

Jager
2 september 2020

Weer bij jullie besteld vanwege goede ervaringen. Helaas viel het dit keer niet mee. Het vlees in de broodjes was bijna koud, terwijl wij toch maar 2 minuutjes van jullie af wonen. Snappen we niet helemaal. Verder waren jullie daarna, rond 8 uur niet meer telefonisch te bereiken terwijl internet aangeeft dat jullie tot 10 uur open zijn. Beetje jammer. Volgende keer wellicht ergens anders bestellen

Sandy
27 augustus 2020

De koerier had geen wisselgeld en moest later nog 5 euro in de brievenbus gooien..maar vannochtend lagen maar 3 euro..??

Antje
24 augustus 2020

Altijd meer dan een anderhalf uur wachten. Zelfs wanneer je belt en je verzekerd word dat het niet langer dan 30 tot 60 min gaat duren. Eten is prima maar wachttijd niet normaal

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis
24 augustus 2020

broodjes kebab niet warm en pizza doner onvoldoende belegd met kebab.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Oldehove
16 augustus 2020

Kapsalon weinig vlees, veel kleffe patat, vlees was slecht en vet. Eten was lauw. Poosje niet besteld , omdat het vorige keer slecht was. Maar het kon blijkbaar nog slechter. Dit was echt de laatste keer, dat ik hier iets bestel.

Antwan
16 augustus 2020

Altijd tevreden geweest over turquoise maar bij mijn laatste bestelling waren de broodjes ronduit slecht. Bestelling gedaan om 21:00 na 2 uur wachten helaas nog geen bestelling Ontvangen. Gebeld en te horen gekregen dat de bezorger was gevallen, dit kan natuurlijk gebeuren maar dan verwacht je wel goeie broodjes en geen broodjes die er alsnog uit zien of ze met bezorger en al gevallen zijn onderweg. Broodjes waarschijnlijk snel en haastig opnieuw gemaakt om alsnog te bezorgen voor sluitingstijd. Het ene broodje overgoten met saus en de andere weer amper saus, alle broodjes vol gestopt met sla en tomaat en amper doner kebab te vinden en dat voor €7 per stuk. Ik ben dit niet gewend van Turquoise, de saus en salade zouden apart moeten. Ik heb met Turquoise contact opgenomen en het enige wat ik te horen kreeg was dat het waarschijnlijk haastig is klaar gemaakt en er een nieuwe kracht in de keuken werkte. Het enige wat er tegenover stond was een excuses. Beetje jammer van zo,n goed lope

Jurjen
9 augustus 2020

was snel en goed lekker heet alles. top

Rob
3 augustus 2020

Uitermate vriendelijke bezorging en de producten waren waren van zeer goede kwaliteit. Prijs/kwaliteitsverhouding prima. Service zeer goed. Top geleverde prestatie.

Vincent
30 juli 2020

Bijna 30 minuten te laat. Doner was ok, pizza margharita was smakeloos en veel en veel te veel kaas.

Jurjen
30 juli 2020

Ging helemaal goed

R.
29 juli 2020
S. Hoekstra
19 juli 2020

Smaakte weer geweldig, ook op tijd bezorgd ditmaal. Alleen de salade zat er niet bij. Die kwam uurtje later...

Frank Barkmeyer
30 juni 2020

Altijd goed

Kim
29 juni 2020

Het eten was echt heel lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van De Mortel
29 juni 2020

De Patat was klam en lauw in de kapsalons .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jurjen
27 juni 2020

Snel en goed bezorgd en het eten was nog goed heet. Perfect

Wilma
27 juni 2020
Tonny
25 juni 2020

altijd goed hier!

Anoniem
24 juni 2020

Meer dan een uur gewacht op maandag 23 juni j.l Het eten was geheel koud en de bakjes van de sauzen worden steeds kleiner ook al hadden wij extra 3 bakjes bijbesteld. Jammer...zijn wij niet gewend van jullie!

Egbert
21 juni 2020

Weer top!

De jong
19 juni 2020

De lekkerste kapsalon bij uitstek💪👌💯

Sharony
13 juni 2020
Tineke
12 juni 2020

Was top. Gewoon zoals t hoort.

Anton Fredriksz
11 juni 2020

Prima in orde...

R.T
9 juni 2020

Snel en op tijd gebracht. Vriendelijke bezorger en zeer voorkomend, zeker mbt afstand inzake CORONA. Zeer sanbevelingswaardig.

jupper
7 juni 2020

snel bezorgd en eten was weer als altijd lekkerrrrrrr

Bas
6 juni 2020

Eten was prima zoals gewoonlijk, blikje cola was niet koud helaas. Bezorging was erg snel.

Hanneke
3 juni 2020

Pizza turqoise besteld en de pizza was Echt niet goed. Er zat geen paprika op en geen uien geen champignons en de doner zo weinig. Echt jammer gebeurt te vaak

witteveen
3 juni 2020

Het eten was heerlijk, alleen de kapsalon groot,zat maar matig vlees in,dat vond ik wat jammer. Nadeel was dat we ook langer dan een uur hebben moeten wachten,maar het compensatie kregen we wel een extra pakje drinken,dit was wel weer netjes vond ik

Robert
2 juni 2020

Na lange tijd weer ‘s ff hier besteld. Smaak en hoeveelheid prima, jammer alleen dat eten lauwwarm was. Keurig gebeld dat eten later kwam, wel pas rond bestelde tijd gebeld, reden : we beginnen nu met uw bestelling, waarom nu pas ?? Waarschijnlijk drukte. Bezorging oké.

jose
30 mei 2020

Lekker eten Snelle bezorging Wordt goed warm / heet bezorgd Grote porties Vriendelijk personeel

De vries
28 mei 2020

Viel tegen. Ben ik niet gewend van turqoise. Leverden altijd goede kwaliteit. Nu niet.

Tineke
26 mei 2020

Wij vinden dat er de laatste tijd steeds minder vlees in broodje gaat. Heel veel brood en te weinig vlees. Hopelijk volgende x wat meer zoals we t altijd gewend waren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bettie
25 mei 2020

Het was weer heerlijk!

Nynke Zijlstra
24 mei 2020

Bestelling is goed overgekomen

Bianca
17 mei 2020

Heerlijke donner pizza en rijkelijk belegd, top!

Tessa
14 mei 2020

Smaakte perfect. Aanrader!

Gerard stoelwinder
13 mei 2020

We hadden shoarma pizza en hot spicy Die spicy was erg hot 🤪🤪🤪 Turkse pizza met groente ed viel erg slecht Was droog en geen smaak. Pizza waren goed gevuld en erg lekker Groet, Gerard

L.Hiemstra
13 mei 2020

Zoals altijd weer TOP!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hoekstra
12 mei 2020

Was wel weer een latertje, de bezorging... Maar de smaak maakt veel goed, heerlijke broodjes en wrap. En wat baklava tegen de pijn vh wachten :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjan
3 mei 2020
Thea
3 mei 2020

Vlotte bezorging, het eten was goed

Herbert
30 april 2020

Vergeleken mijn bestellingen in het verleden zat er veel minder vlees op beide Lamachuns en het was praktisch koud. Eten werd ook vervoerd in een buddy van een scooter en ze waren met 2 scooters. Beetje gek niet.

Friso
29 april 2020

Altijd prima kwaliteit Kapsalon en snelle bezorging. Top!

Jeroen
28 april 2020

Eten was lekker en ruim op tijd. Ook goed warm alleen was de ketchup vergeten bij de patat.

Overzet
28 april 2020

is elke keer lekker en de bezorging is altijd op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bianca
25 april 2020

Altijd goed, veel en lekker!

Esther
25 april 2020
marius
17 april 2020
Rozema
16 april 2020

Altijd goede pizza's met lekker veel döner en bezorging was ook op tijd

Erik-Jan
13 april 2020

2x kindermenu Happy besteld, echter maar 1x frisdrank daarbij gekregen.

Tammie
11 april 2020

18 uur besteld. Half 8 telefoon met excuses dat de bestelling later komt. Nou was ik al van uitgegaan, vrijdag en coronatijd. Maar dan komt eindelijk mijn bestelling iets over 8, is de pizza koud, patat koud en slap. Daar flip ik dan echt van, zonde van mijn geld en alsnog gewoon brood gegeten. Ik ben weer even genezen van bestellen!

zafran
8 april 2020

Lekker🤩

Jeroen
6 april 2020
Victor
5 april 2020
Anton
4 april 2020
Jeroen
29 maart 2020
Kasia
29 maart 2020

I really liked you food and recommend it to my friends, but now I have to tell them to now order food from you. I ordered from this place for a long time, but for several weeks there was a problem with the quality of the order. From that time was something always wrong or something was missing. Today I did not get one item (kids menu) from my order, so I called you and it was to be delivered later "as soon as possible", but you didn't do it after 2 hours. I paid for something which I didn't even received! I just want to eat with my family and not be nervous because I received wrong pizza or something is missing. Every time you made mistakes with my order! You just lost a regular customer because there are many other places in Leeuwarden where you can order good food. I can understand that you have too much order and you are too much busy, so I will help you and order food from different place.

Matk
27 maart 2020

Heerlijk vers en supersnel

Zafran
25 maart 2020

This is insane everytime something is wrong with delivery. From last few times sometimes delivery guy forget the drink last time I paid for Tzatiki sauce I didnt received it and this time no Mayo with Patat. I like the food from Turquoise very much but please improve the delivery service.

Ha
25 maart 2020
Jurjen
20 maart 2020

Bezorging was wat laat maar heten was heerlijk. Zou zo weer bestellen bij hun

Esther
20 maart 2020

Het kwam hier mooi op tijd en was heerlijk zoals altijd!

Jan
19 maart 2020

Snel, vriendelijk, heerlijk.

Dennis
10 maart 2020

Eten smaakte lekker, maar had wat warmer gekund.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jelte
7 maart 2020
Jeroen
6 maart 2020
Blouw
5 maart 2020

Prima service met snelle levering en aardige bezorger!

wiepie koezema
2 maart 2020

Perfect, en een vriendelijke bezorger!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tineke
28 februari 2020

Was weer goed. Warm en lekker.

Lars
27 februari 2020

Salade komt meestal apart, maar was nu wel in het broodje gedaan. Gevolg; week broodje met tomaat dat ik helaas niet kan eten vanwege een allergie. Helaas weg moeten gooien.

Miranda
13 februari 2020

Het is altijd heerlijk. Ik bestel altijd de kapsalon groot. Is voor mij genoeg. Ik kan het net niet op.

Tineke
13 februari 2020

Niks mis mee. Was lekker. En op tijd.

Pesie
8 februari 2020

Was weer top snel geleverd

Anneke
2 februari 2020

Perfecte serves, men gaf aan dat het ongeveer driekwartier zou kunnen duren, dit bleek niet het geval. Ik heb contact op genomen met een medewerker van jullie,deze gaf aan het erg druk te zijn ivb drukte in de stad en ze beloofde dat het eten binnen een 3/4 min eraan kwam. En dat klopte.dankjwel en we hebben genoten.👍

Wiesangel
2 februari 2020

Bestelling geplaatst kreeg netjes een telefoontje dat het druk is en 20 tot 30 minuten langer kan duren 50 minuten later eindelijk aangekomen! Had ondertussen al wel erge trek ben gaan eten en halverwegen zie ik dat mijn bestelling niet compleet is Ik had een durum(wrap) met kip kebab friet en kaas erin 2stuks Wat krijg ik 1x durum met kip kebab en kaas 1x durum met kip kebab kaas en friet (de friet zijn er wel geteld 10 stukjes) Vind het erg jammer en diep triest dat dit zo moet gaan!

Chris
30 januari 2020

Ik eet al jaren lang van turquoise maar bij de laatse bestellingen zijn er toch wat dingen die minder zijn geworden allereerst duurt het gewoon veel te lang meer dan een uur soms wel 70 80 min dat is wel erg lang ook als het druk is snap dat het dan langer moet duren maar dit is wel erg lang waardoor ik ook wel eens het eten binnen krijg wat niet heel warm meer is en erg slappe patat in de kapsalon de smaak is wel erg goed en altijd geweest ook hadden we laatst waterige zaziki saus daar betaal je wel extra voor maar die kan je dan niet gebruiken is als het goed is melding door bezorger van gemaakt en ja het blikje drinken is gratis dat is mooi maar wordt wel vaak vergeten mischien meer bezorgers als het echt zo druk is ?

Milion
27 januari 2020

Heerlijk gegeten, warm en snel bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis
26 januari 2020
Postma
25 januari 2020
Orhan Yildiz stukadoorsbedrijf
24 januari 2020

weer geslaagd! 👏🏼

jacques
20 januari 2020

prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Esmée Dijkstra
19 januari 2020
Til
19 januari 2020

Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Lekker “dikke” pizza

L.Hiemstra
19 januari 2020

Eten was Top. Tussen bestelling en bezorging zat meer dan een uur. Zal ongetwijfeld door de drukte zijn gekomen. Was de moeite waard!

Katja van der Heijde
17 januari 2020

Wrap en vlees hadden verser en warmer gekund.

Kali
16 januari 2020

Bezorger laat drinken op grond vallen

Kashif
14 januari 2020

Topers

Niya
13 januari 2020

Super lekker. Altijd vers . Zoals gewoonlijk top!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tp
12 januari 2020

Snelle bezorging, eten goed warm afgeleverd. Porties zijn voldoende.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bettie
8 januari 2020

Heeeeeeeeeeeerlijk!

Hoekstra
2 januari 2020

Eten is altijd wel lekker alleen duurt het bezorgen steeds net iets te lang (60 min en langer). Ook het beloofde blikje cola zat er niet bij en werd ook niet nabezorgd zoals beloofd...